måndag 18 februari 2013

Jimmy Andersson och Annika Söderström


Sportlife Kungälv och Stenungsund skickar ner sina båda RPM stjärnor för att dra igång tempot på årets Spinn Of Hope!
Annika Söderström presenterar tillsammans med Jimmy Andersson RPM kl 11.00
















Jimmy beskriver sig själv såhär:
Bor tillsammans med min sambo och mina 2 älskade barn i Stenungsund. Kör RPM på Sportlife i Stenungsund och kör även BODYPUMP och BODYCOMBAT.

Det är en ära att få vara med att presentera för ett sådant här fantastiskt event för barncancerfonden. 
Tillsammans gör vi skillnad!!!”

Annika presenterar sig på följande sätt:
”Jag är tvåbarnsmamman som av mina RPM deltagare blev medlurad att cykla Vätternrundan 2011. Utan att tänka på hur långt det var eller att ha någon landsvägscykel så tänkte jag, ja varför inte!! 
En helt ny passion väcktes och idag cyklar jag med den härliga cykelklubben Team Kungälv. 
Det jag älskar med inomhuscykling är att jag kan kombinera det bästa av två världar, för vad är bättre än att till härlig musik skapa utomhuskänsla inne i cykelsalen!”

Deras RPM klass kallar de:
”Riding Powerful Music For Life” och beskriver den såhär: ”Vi plockar fram våra favoriter till dom största bergen och snabbaste raksträckorna. Välkomna till ett pass högintensiv intervall cykling när det är som bäst!”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar