lördag 23 februari 2013

Emil Forss

Emil Forss presenterar tillsammans med Therese Popristov vår enda Indoor Walking vs Cykel - dvs en klass där vi tränar båda koncepten samtidigt!

Klassen heter Springburst och går kl 10.00

 


Emil presenterar sig såhär:

"Jag är verkligen stolt att jag fått möjligheten att vara med och presentera en klass på det här välgörenhetseventet. Jag är med och arrangerar Rosa Dygnet och gillar kopplingen mellan träning, event och välgörenhet. Till vardags instruerar jag i Cykel, Kettlebell och Indoorwalking. Jag brinner för att utveckla andra och inspirera till liv i rörelse."
 

Om klassen säger de:

"En klass där vi tillsammans, sida vid sida utmanar varandra i lag och i olika intervaller. SPRINGBURST är en explosion för dig som gillar att träna till house"


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar