tisdag 19 februari 2013

Helena Andersson

Helena Andersson är SATS egen GRIT-stjärna som just nu laddar för fullt inför rekord på Vasan! =)
Hon presenterar klasserna GRIT Plyo och GRIT Cardio kl 11.00 och 11.30

 
 






Såhär beskriver hon sig själv:

Jag älskar en utmaning, gillar att testa mina gränser och tränar mycket och varierat. Träning ska vara roligt och effektivt. GRIT™-series, som är högintensiv intervallträning, vilket i sig ger många fördelar, kombinerar jag i min vardag med CrossFit, löpning, styrketräning och längdskidåkning. På SATS Kungsgatan där jag jobbar som platschef, personlig tränare och gruppträningsinstruktör har vi sedan höstterminen 2012 kört GRIT™-klasser, och det har blivit stor succé både i deltagarantal och träningsresultat!

Jag ser fram emot att få hälsa Dig välkommen in salen då vi som ett team jobbar oss igenom GRIT™ Plyo och GRIT™ Cardio. Passen blåser ur kroppen på energi och utmanar rejält med resultatet av att du blir starkare, hoppar högre, orkar mer och får dig att känna dig som en riktig atlet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar