tisdag 1 maj 2012

ZumBalkaLainen (A2)

Då var det äntligen (? :P) dags att dansa lite då!
Självklart måste vi ju ha med en Zumba, och vilka två att bättre ta hand om den än vår Zumba Kung och Drottning, Dusko och Sara!

Sara beskriver sig själv såhär:

"Glatt finskt troll som älskar att skratta och dansa. 30 jordsnurrar. Arbetar som koordinator på Sportlife.
Brinner för gruppträning och se andra människor utvecklas!
I min drömdag ligger jag på solstolen på någon härlig sandstrand och smuttar frozen strawberry daiquiri.
SMACK!
Om du vill kan du följa mig via min blogg: www.inspirerasmedmig.blogspot.com "

Dusko säger såhär om sig själv:
"Energisk och crazy kille från Balkan, som älskar att shaka loss i högt tempo så svetten flödar.

Brinner för gruppträningen och människornas utveckling.
Älskar att laga mat och att baka och då ska det innehålla massa choklad! 
Resa är min stora passion, tar gärna en lyxkryssare jorden runt i 365 dagar..
Följ min utveckling via min blogg: www.zumbakungen.com
Ciao!"




Om sin klass verkar de ha lite svårt att enas om en beskrivning och just det verkar även bli charmen med klassen, ni kommer bjudas på inspiration och energi från massvis av olika traditioner och stilar, både dansmässigt såväl som musikaliskt. Vi har dessutom hört att Sara LOVAT att köra finsk polka på klassen!? Vad nu det är? :)


I alla fall, kom och träffa BalkanBoy och MumminTrollet på ett svettigt Zumba pass, där vi kommer att ta er runt världen allt från Indien till Jamaica!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar