lördag 5 maj 2012

RPM timme 1 - Backstreet Boys (C3)

Varje tvåtimmars-utmaning måste ju starta med en timme. Så även RPM.
Första timmen ut på vår möjliga långkörare är det pojkbandet J&J som står för fiolerna, och det utlovas en salig, skön, blandning av dunk och tempon!

Presenterar klassen gör:

Jimmy Andersson:
"Bor tillsammans med min sambo och våran underbara son i Stenungsund.
Jobbar som behandlingsassitent på en ungdomsvårdsskola för killar.
Jag har cyklat RPM sen program 20 och tycker att varje program blir bara bättre och bättre. Är nu ruggigt redo att rocka RPM med Jim. Presenterar även BODYPUMP på eventet."


Jim Berg:
"Jag är en av arrangörerna av "Vi Kämpar För Livet", och just det är något jag verkligen brinner för, att kämpa för livet. På alla de sätt. Jag själv gör det genom träning och hälsa och genom att försöka inspirera andra till ett hälsosammare liv och att kunna dra ett strå till stacken där det går. Jag arbetar heltid som instruktör och instruktörsutbildare åt flera olika utbildningsorganisationer, bland annat som tränare i RPM och BODYBALANCE åt LESMILLS, som fristående utbildare åt Activio och till vardags instruerar och utbildare jag på Sportlife. Utöver gruppträningen är det just nu en hårdsatsning på min egna cykling på racern som gäller, med förhoppningar om att någon gång framöver kanske inte bli så ifrånåkt på platten.. :)

Mitt motto är “Do Good, Ride Hard, Live Well”, våra värdeord i ROOSTER RACING vilka jag stolt representerar i Sverige, och jag vill alltid ge dig en upplevelse samt en förståelse för varför vi gör vad vi gör."

Kom och rulla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar