torsdag 3 maj 2012

Sh'Bam "Summer'Bam 2012" (A5)


Så är det dags att dansa lite mer! 
Sköna damerna Johanna Ahlberg och Sofia Heydeck bjuder på en energifylld Sh'Bam du sent glömmer. Så kom å skaka!

Såhär säger tjejerna om klassen:
"Vi bjuder på en dansklass med enkla steg där fokus ligger på svett & glädje, vi har valt ut dom fetaste favoriterna från sh´bam 5 & 7. 
Du kommer också vara först med att dansa till några höjdare från den nya releasen sh´bam 8.
Så toppa denna sommardag med att vara en del av våran energi, glädje & passion, låt musiken ta över din kropp & tillsammans tar vi dansglädje till en helt ny nivå.

Come as you are, leave as a star!"

Johanna beskriver sig själv såhär:
"Jag är 24 år från Göteborg. Jag älskar träning, dans och musik.
I dansen finner jag stor glädje som jag mer än gärna delar med mig av.
Jag arbetar på sportlife sen ca två år tillbaka, och instruerar just nu i Sh´bam & Zumba Fitness® vilket jag stormtrivs med. Le mot livet så kommer livet le mot dig! 
Hoppas vi ses! :D"

Sofia säger såhär om sig själv:
Jag här en glad och energifull tjej på 22 år. 
Jag studerar Sports Coaching vid Göteborgs Universitet och vid sidan av studierna håller jag klasser på Sportlife i Göteborg. Idag är jag utbildad i Sh´bam, Aerobic/step, AfroPowerDance®, Zumba Fitness® och Powerstrip® och ingår även i Sportlife´s utvecklingsteam. Jag älskar ett liv i rörelse och har svår att sitta still. Jag tycker om att träffa och omges av personer som inspirerar och sprider härlig energi omkring sig. Träningen är en stor del av mitt liv och den ger mig en glädje som jag försöker sprida vidare till alla människor jag möter. Gör det du älskar och älska det du gör!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar