måndag 30 april 2012

IndoorWalking (C5)


Till dagens enda rena IndoorWalking klass får vi ytterligare ett finbesök från Kungälv, nämligen Jonas Lundgren, PT, instruktör och motivatör.

Jonas säger såhär om sig själv:
"Jobbar som instruktör och personlig tränare på Sportlife i Kungälv. Älskar mitt jobb och försöker få alla att förstå hur fantastiskt det är med träning!
På mina klasser är mitt mission att få mina deltagare att inse att... Det finns alltid mer att ge!!"



Angående klassen så är det kort men koncist som gäller:
"Ni kommer få åka med på ett intervallpass där tung benstyrka varvas med snabba sprinter i 60 minuter. Som sagt... Det finns alltid mer att ge!!"   

Personligen tror jag på en hel del utmaningar, glädje och ett varmt leende som alltid hos Jonas, kom och spring tillsammans med honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar