söndag 10 mars 2013

Nonne Miles


Nonne Miles är den ofelaktigt-överglada-energisprutan-som-pratar-lika-fort-som-hon-säger-ja-till-att-göra-en-insats-för-en-bra-sak!

 

Hon presenterar tillsammans med Soffan och Line klassen ”LESMILLS Challenge” kl 16.00

 

Såhär beskriver Nonne sig själv:

"Jag är född och uppvuxen i Ale norr om Göteborg där jag tog mina första stapplande danssteg som treåring i snögubbe-outfit på Älvängens Dansstudio. På dansstudion var jag sedan kvar fram till gymnasiet. Då började jag Musikallinjen på Kongahällaskolan och dansen ingick på schemat.

Samtidigt började jag träna på nystartade Nergy Sports Club i Älvängen. Efter studenten -04 var jag mer på Nergy, som sen blev Sporlife, än hemma och när de sökte instuktörer 2007 blev det liksom ett naturligt steg att ta träningen en nivå upp. Jag gick Les Mills BODYSTEP och BODYJAM 2007, BODYATTACK 2008 och senast CXWORX 2011. Sedan hösten 2012 ingår jag även i Nordic Wellness (fd. Sportlife Göteborg) utvecklingsteam."

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar